זוהר יוסף רואה חשבון
  • ראשי
  • אודותינו
    • הנהלת המשרד
    • דברי פתיחה
  • תחומי עיסוק
  • לו"ז שנתי
  • טפסים
  • לקוחותינו
  • צור קשר
ראשי תחומי עיסוק תמיכת משרדי ממשלה

תמיכת משרדי ממשלה – משנת 1992 מוסדרות תמיכות המדינה במוסדות ציבור בהתאם להוראות סעיף 3א' לחוק יסודות התקציב, התשמ"ה – 1985, בהתאם לחוק יסודות התקציב משרדי הממשלה מעניקים בכל שנה תמיכות מתקציב המדינה לכ- 3,000 מוסדות ציבור ולאלפי גופים אחרים הפועלים למטרות חינוך, תרבות, דת, מדע, אמנות, רווחה, בריאות וספורט, וכל זאת בסך כולל של מיליארדי שקלים בשנה.

מידי שנה מפרסמים משרדי הממשלה השונים את מבחני התמיכה הרלוונטיים, התאגידים נדרשים להכין את בקשות עבור תמיכת משרדי ממשלה ולהגישם באופן ממוחשב דרך מערכת מרכב"ה או במסירה ידנית למשרד הממשלתי הרלוונטי.

להלן עיקרי הנושאים אשר נדרש התאגיד לתת עליהם את הדעת בבקשת התמיכה.

1. פרטי התאגיד ופרטי בעלי התפקידים בתאגיד.

2. פירוט הפעילויות בגינם מתבקשת התמיכה.

3. פירוט תקציב התאגיד תוך ביצוע הפרדה בין הפעילות הנתמכת לכלל הפעילויות.

4. חתימה על התחיבות בגין תמיכה לפי סעיף 3א' לחוק יסודות התקציב.

5. דוחות מקורות ושימושים של שנתיים שקדמו להגשת הבקשה.

6. דוח הוצאות הנהלה וכלליות ערוך בהתאם להנחיות החשכ"ל.

7. דוח חמשת מקבלי השכר הגבוה בעמותה.

8. פירוט עסקאות עם צדדים קשורים.

בנוסף להגשת הבקשה נדרשת העמותה להמציא מסמכים הנוגעים להוכחת פעילות הנוגעת לבקשת התמיכה במשך שנתיים שקדמו להגשת הבקשה.

חשוב לציין, כי תאגידים הזכאים להגיש בקשות תמיכה בהתאם לנוהל להגשת בקשות לתמיכה מתקציב המדינה במוסדות ציבור ןלדיון בהם ובכפוף לחוק יסודות התקציב, התשמ"ה – 1985, הינם "מוסדות ציבור", קרי, גוף שאינו מוסד ממוסדות המדינה, הפועל למטרה של חינוך, תרבות, דת, מדע, אמנות, רווחה, בריאות, ספורט או מטרה דומה, בהתאם לזאת הגופים הזכאים להגיש בקשה לתמיכה הינם מלכ"רים העומדים במבחני התמיכה הרלוונטיים.

עוד נציין, כי גופים חדשים המגישים בקשת תמיכת משרדי ממשלה לראשונה עוברים ביקורת אצל רואי חשבון חיצוניים מטעם החשב הכללי וזאת בכדי לוודא שהם עומדים בכללי מנהל תקין וכן במבחני התמיכה הרלוונטיים.

משרדנו ישמח לסייע לכבודכם בהגשת בקשת תמיכת משרדי ממשלה הרלוונטיים וכן בהגשת דוחות הביצוע הנדרשים לצורך קבלת התמיכה בפועל.

קשור

תמיכת משרדי ממשלה
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

תחומי עיסוק
  • פעילות חודש מאי
  • פעילות חודש פברואר
  • פעילות חודש דצמבר
  • פעילות חודש אוקטובר
  • ביקורת פנים לשנת 2014
  • ביקורת פנים
  • פעילות חודש אפריל
  • תמיכת רשויות מקומיות
  • תקצוב ממשרדי ממשלה
  • דוחות כספיים לעמותות
  • משכורות לעמותות
  • הנהלת חשבונות לעמותות
  • חוות דעת בנוגע למלגות לאברכים
  • צדדים קשורים
  • תמיכת משרדי ממשלה
  • ליווי ביקורות עומק וביקורת שכר
  • פתיחת עמותה חדשה
חיפוש באתר
מאמרים
חוות דעת בנוגע למלגות לאברכים

חוות דעת בנוגע למלגות לאברכים

היבטי ניהול תקין ומיסוי בחלוקת מלגות ע"י עמותות ומלכרי"ם  עמותות רבות העוסקות בהקמת והפעלת כוללים, ישיבות ומקיימות פעילויות תורנית בהתאם

צדדים קשורים

צדדים קשורים

עסקאות עם צדדים קשורים מלכ"רים רבים ובכללם עמותות מבצעות הן במהלך פעילותם השוטפת והן באופן חד פעמי עסקאות אשר בהגדרתם

מפת האתר
  • אודותינו
    • דברי פתיחה
    • הנהלת המשרד
  • חדשות ועדכונים
    • ביקורת פנים לשנת 2014
  • טפסים
  • לו"ז שנתי
  • מאמרים
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • קישורים
  • תחומי עיסוק
מאמרים
חוות דעת בנוגע למלגות לאברכים

חוות דעת בנוגע למלגות לאברכים

היבטי ניהול תקין ומיסוי בחלוקת מלגות ע"י עמותות ומלכרי"ם  עמותות רבות העוסקות בהקמת והפעלת כוללים,

צדדים קשורים

צדדים קשורים

עסקאות עם צדדים קשורים מלכ"רים רבים ובכללם עמותות מבצעות הן במהלך פעילותם השוטפת והן באופן

יצירת קשר
יצירת קשר עם משרד רו"ח זוהר יוסף כתובת המשרד: רחוב כנרת 5 (בניין ב.ס.ר.3) בני ברק טל: 03-6183344 פקס: 03-6183345 מייל: zy@bezeqint.net
הירשם לניוז לטר

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.

קידום אתרים NetoMedia
בניית אתרים נטו מדיה